روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

از من میخواد همدرش باشم !!!!! نوشته شماره 20


 سلام 


اومده بهم میگه عاشقش شدم و ازت میخوام کمکم کنی تابهش برسم نمی دونم نمیفهمه یا خودشو رو به نفهمی زده 


اصلا احساس می کنم آدمی رو که روبرومه رو نمی شناسم آخه من چه کاری می تونم برای اون بکنم 


یعنی واقعا متوجه این نیست که قلب آدمی از چه جنسیه 


بچه ها راهنمایم کنید لطفا ؟


نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 02:41

سلام.همه کنارمن ولی تنهام.مطالبتو که خوندم گریه هام بند نمیاد.تو خوابگاه دانشجویی رو تختم نشستم و دارو آروم گریه میکنم.من خیلی بدبختم

سلام یک دنیا پوزش از اینکه خاطرت مکدر شد عزیزم

یکی چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 13:39

جای تو باشم میگم باشه باهاش حرف میزنم
بعدشم میرم به دختره میگم این بچه بدی نیست
توی این چند سال که با من بود بهم خیانت نکرد تا اینکه با شما آشنا شد آخه ما چند سال با هم بودیم الان خسته شده میخواد چند سالم با تو باشه
بعدشم خدافظی کن
اگرم اومد گفت چی شد بگو ازت تعریف کردم فقط
کار بدی کردم؟

ممنونم خوب بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.