روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

یادداشت شماره 27

دوست عزیزم آزاده برام نظر گذاشتن که ترجیح دادم اینجا جواب بدم 


احساسی ندارم که بخواد بهم غلبه کنه همه چی یه جور دیگه شده انگار آرومم راحتم 


راستش خیلی مشکل ندارم که بخوام آویزون کسی باشم 



ببین عزیزم این گرایش طبیعیه و همین طوریه کلا شما نمی تونی انتخاب کنی مثل دقیقا خود شما که تو گرایشت دخیل نبودی 


ما هم همین طوری هستیم 



ولی یه چیز بگم از غرورم خوشم میاد با سکوت بدجور بهمش ریختم 

نظرات 3 + ارسال نظر
میلادا چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 16:38

سلام. ممنونم ولی ای کاش میشد بحث دخترنیست بحث عشق واحساسه بحث سکس نیست نمیدونم خودمم. یه وقتهایی آدم دلبسته چیزی میشه که هرچقدرهم توای سمتش بری آخرش خودش سمتت میاد خداکمک کنه ازامتحاناتش سالم بیرون بیام

میلادا چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 01:00

سلام مسیح جان ازحرفت خوشم اومد آفرین باغرور باش اینا میدونی من به یک نفرکه تومسیری من راسوارکرد گفتم وبهمش ریختم چندروز پیش میخواستم سرکاربرم که تومسیر یک نفرایستاد وسوارم کرد نمیگم احساسی بهش نداشتم چرا ولی خیلی کم که ون نگذاشت وبرداشت وحرف دلشا زد من جاخوردم یه لحظه فهمیدم این یه حس شیطانی وزودگذره برام سریع بهش گفتم من اهلش نیستم آخه به من گفت poistionشماچیهو...من خودما نگه داشتم وتحت تاثیر حسم قرارنگرفتم وحرفهایی بهش زدم که نابودش کرد بهش گفتم چطوری غرور مردونتا له میکنی بااینکه متاهلی وبه من یه چنین پیشنهادها میدی چطور باکارت عبوهت مردونگیا بهم میزنی این قدرراحت خودتا نشون میدی اینقدرراحت اعتماد میکنی خلاصه ازاین حرفا ...میدونی فقط خدا وامام حسین کمکم کردن خودما نگه دارم تحت تاثیرقرارنگیرم قربون امام حسین برم فقطمیگم لعنت برشیطانهایی که اینطوری ظاهرمیشن سواستفاده کن

آزاده سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 18:38

مرسی از جوابت
خوشحالم که انقدر به خودت اطمینان داری
راجع به گرایشت نمی تونم بگم درکت میکنم چون جای تو نیستم اما انقدر میدونم که چیزی نیست که بخوای انتخاب کنی چیزی که گفتم فقط یه پیشنهاد بود شاید آشنا شدن با یه دختر خیلی چیزا رو عوض کنه حتی اگه اولش احساسی در کار نباشه
من خودم ازدواج سنتی کردم و یه جورایی میتونم بگم تو لج و لجبازی تصمیم گرفتم ازدواج کنم تو کل دوران عقد از همسرم متنفر بودم فکر اینکه ببینمش و به من دست بزنه عصبیم میکرد وللی الان بعد از نه سال دیوانه وار دوسش دارم
می خوام بگم با توجه به اینکه می دونی میتونی با خانوم ها هم باشی بد نیست پر و بالی به این احساس بدی هر چند در وجودت خیلی کمرنگ باشه

بازم میگم چیز زیادی از زندگی افرادی مثل شما نمی دونم ولی احترام قایلم اینم میدونم اگه جامعه درست و درمونی داشتیم نیازی نبود یه همجنسگرا انقدر احساس گناه و تنهایی کنه
موفق باشی

ممنونم سرکار خانم آزاده عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.