روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

یادداشت شماره 22


   چیزی مرا به وصال قسمت بودن نمی برد 


   از واژه های دوجهی تکرار خسته ام 


من بی رمق ترین نفس این حوالی ام 


از بودن مکرر بر دار خسته ام 


من با عبور ثانیه ها خرد می شوم 


از حمل این جنازه هوشیار خسته ام 

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 05:57

سلام امروز صبح تو نمازخونه دوباره دیدمش.فکر کنم برا آخرین بار بود.خیلی سریع رفت.ایمیل هم برات فرستادم.روز خوبی داشته باشی

سلام
ایمیلت رو خوندم وپاسخ شما رو دادم منتظر تماستت هستم

علیرضا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 16:11

لااقل میتونم بگم خوش بحالت که هست کنارت.من هر روز فقط از دور میبینمش بدون اینکه خودش چیزی بدونه.فردا هم همه میریم خونه هامون نمیدونم میتونم با ندیدنش کنار بیام یا نه؟.راستی نماز و روزه هات قبول.برام دعا کن

علی رضا تو هم مشکل منو داری

لطفا به من ایمیل بده فوری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.