روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

جشن تولد !!!!! نوشته شماره 17


     برای خودم تولد گرفتم خودم با خودم رفتم پارک چیتگر برای خودم هایپ خریدم موسیقی گذاشتم کلی حال داد جاتون خالی


     بود با ماشین تند وتند رانندگی کردم و خلاصه یه یک ساعتی هم کنار آب نشستم و فکر کردم به همه چی به اینکه برای 


     خطا کردن همین که اسمت فقط آدم باشه کافیه 


     درسها رو هم دارم میخونم فعلا تنها چیزیه که منو خوب به خودش مشغول کرده !


      دوستتون دارم 


     

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 11:52

سلام .. خسته نباشید
مطالبتون رو خوندم .. شاید نتونم به عنوان نویسنده کمک حالتون باشم ؛ اما در زمینه بالا بردن آمار بازدید و بالا اوردن رنکینگ در گوگل هرکاری از دستم بر بیاد دریغ نمیکنم.
در فیس بوک هم زیاد میشه مانور داد.. (از لحاظ بازدید و بازخورد)

سلام
خیلی خوشحالم مرسی از اینکه اینقدر به من لطف می کنید

واقعا مچکرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.