روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

تولدمن !!!!!! یاداشت شماره 16


    سلام به همه 


     خیلی خوبه که این همه دوست هست و وبلاگ رو میبینه 


     فردا تولدمه ولی جشن ندارم یعنی تصمیم گرفتم هیچ جشنی نگیرم تا حالم خوب بشه اونوقت همه شما رو به یه کافه 


         دعوت می کنم تا با هم آشنا بشیم ، حالم بگیر نگیر داره ولی در کل میگذرد 


    راستی چون فردا جمعه است و من تو خونه امکان نوشتن ندارم تا شنبه خداحافظ 


    

نظرات 4 + ارسال نظر
آزاده جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 13:20

سلام تولدت مبارک بهترین ها رو آرزو میکنم برات


راستش خیلی دوست دارم می تونستم تو وبلاگ مطلب بنویسم ولی به 2 دلیل متاسفانه نمیتونم یکی به خاطر پسرم که کل وقتمو گرفته و و بعد به خاطر 2 تا وبلاگ خودم که از قضا یکیش هم یه وبلاگ گروهیه

موفق و شاد باشی

shirin جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 10:16 http://dokhtari.blogsky.com

تولدت مبارک

میلادا پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 17:51

سلام مسیح جان آدرس ایمیلتا بهم بده ممنونم

masihdays@gmail.com

mehrab پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 11:02 http://www.mehrabkamali.blogsky.com

salam
webloge ghashangi darid
movafagh bashid

سلام ممنونم از لطفتان

از وبلاگ زیبایتان دیدن کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.