روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

جلسه سوم و امتحان !!!! نوشته شماره 15

سلام به همه 


 امتحانم که بد نبود اما در خصوص جلسه سوم دکتر ازم خیلی راضی بود و خوشحال بود که تونستم افکار وسواسی رو که باعث


 آزارم شده رو کنترل کنم به دوران کودکی ام برگشتیم و سعی کردیم همه چیز را مرور کنیم در خصوص معایب ومحاسن بودن یا


 نبودن این حس صحبت کردیم واینکه باید به شدت خودم رو مشغول کنم 


اوضاع خودم بد نیست قرصی که میخورم انگار کل فنداسیون بدنم رو ریخته وتحت کنترل خودش گرفته 


دوست دارم یکی باشه که تو مطلب نویسی وبلاگ کمکم کنه اگه کسی هست پیام بده تا براش پسورد بفرستم 


 منتظرم و دوستتون دارم 

نظرات 2 + ارسال نظر
shirin پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:13 http://dokhtari.blogsky.com

خوبه که حالت بهتره

منونم از همراهیت
تو وبلاگ گروهی با من همکاری میکنی ؟

آزاده چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 22:53

بازم سلام
وبلاگ گروهی فکر خیلی جالبیه
یه کتاب هست به اسم شاهد بازی اثر دکتر شمیسا شاید خونده باشی ولی اون کتاب منو به وبلاگ شما رسوند تو کتاب نشون میده که این امیال چیز جدیدی نیست که به قول یسری آدم نادان از کشورای غربی اومده باشه بلکه از زمانهای خیلی دور هم وجود داشته و حتی در بعضی از دوره های تاریخی کاملا رایج بوده
خوندنش شلید باعث بشه خودت رو از جامعه جدا ندونی و راحت تر مشکلاتت رو حل کنی و درمان کنی خودت رو به امید خدا

بسبارخوشحال می شوم در نوشتن به من کمک کنید جنس حرفهایتان

تسکین دهنده است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.