روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

دنیای وارونه !!!!!! نوشته شماره 14


 سلام به همه 


 چون تازه خوردن سرترالین روشروع کردم گویا 2 هفته اول خیلی عوارض داره دست و پام می لرزه و همش خمیازه میکشم 


 امروز اولین امتحانمه از صبح دارم میخونم فکر کن تو محل کار حالا با چه شامورتی بازی بماند 


 راستی تا یادم نرفته بگم این آقا همکارمه برا همین هر روز میبینمش 


 داره از چشمم میفته واقعا دیگه دوست ندارم کسی رو دوست داشته باشم 


 به ترکش نمی ارزه قبول دارید خیلی درد داره ؟؟؟؟


 امروز جلسه سوم روان درمانی منه باید برم امتحان بدم و سریع برم مطب 


برام دعا کنید 


کسانی که میخوان تو این وبلاگ مطلب بنویسند بهم ایمیل بزنن تا اگه بشه وبلاگ رو گروهیش بکنیم 


 

نظرات 4 + ارسال نظر
میلادا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 17:29

سلام مسیح جان من میتونم تومطلب نویسی کمکت کنم پسوردابعدابهم بده هدفم کمک به افرادیه که حسشونا راحت میفروشن وتن به هر کاری که نفسشون میگه میدن آخرهم فقطبازنده هستند بایک عالمه حسرت ودلتنگی بله مسیح جان اصلانباید دل بست اصلافقط بایدصبرکرد ....

سلام
ممون لطفا به من یک ایمیل بدهید تا بتوانم برای شما پسورد بفرستم
م خیلی خوشحالم که کمکم می کنی

آیدا مجیدآبادی چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 12:00 http://www.aida-m.blogfa.com

سلام دوست عزیز
نمی دانم در این شرایط فرهنگی و اجتماعی که وجود دارد باید چه گفت!
شما روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید و شاید روزهای سختتری را پشت سر خواهید گذاشت. اما به هر حال خودتان را پیدا می کنید، من به شما اطمینان می دهم که خودتان را پیدا می کنید.
زندگی پر است از اتفاقات و مسائلی که ما را در خودشان حل می کنند، شاید این مسائل به چشم دیگران غیر طبیعی جلوه کنند، اما بخشی از ما هستند، بخشی از طبیعت.
با آرزوی موفقیت و به امید روز های بهتر!!

بسیار از نظر خوبتان خرسندم

ضمننا از وبلاگ زیبایتان دیدن کردم

آزاده چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 02:04

آفرین بهت

منتظر خبرای خوب هستم

ممنونم آزاده عزیزم

میلادا سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 22:07

مسبح جان بگذارمنم ازدلبستگیم بگم من هم عاشق شدم ولی اسمش عشق نبود آدمهای مهمی بودن که فقط منبراشون محبت میگذاشتم اونابی تفاوتی هیچ وقت عاشق نشو اینا عشق نیست میدونی راززندگی من زمانی کشف شد که امام حسین نجاتم داد اگه امام حسین نبود شایدکسیمن هنوزاون آدم بی ارزش بودن آدمی که خودشا نمی شناخت هنوزقبول نمیکرداین حسا داره منم مثل تو همشدرگیرم ولس فقطامام حسینه که کشتی نجاتمه اونه که ترکم میکنه خدا خودش میدونه توهم توکلت به خداباشه ولی واقعیتاقبول کن و یه نصیحت ازمن اینکه مثل شیرباش یه شیرهیچ وقت تسلیم نمیشه هیچ وقت برای رفع گرسنگی تن به هرذلتی نمیده من میخوام تاآخرعمرم فقطبه خاطرخداباحسم بجنگم میخوام فقطپاک زندگی کنم واصلاهم ازدواج نمیکنم فقط پاک پاک

اگر برایتان امکان دارد یک قرار حضوری با من بگذارید .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.