روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

قرص سرترالین !!!!! نوشته شماره 10

  

 میگن این قرص مثل کمکی برای دوچرخه می مونه آدمهایی که نمی تونن کنترل افکارشون رو دست بگیرن یه مدت از اینا


 بهشون میدن وقتی خوب یاد گرفتن کمکی رو برمیدارن 


 نزدیک یه هفته است میخورم یه سری عوارض داره اما واقعا کمک کننده است 


 ما به خاطر شرایط کاری و خانوادگی زیاد همدیگه رو میبینیم و همون طور که می دونید فراموش و کردن وبی خیال شدن یه شخص تو این شرایط خیلی سختتره تا اینکه دیگه طرف رو نببینی 


ولی دیشب رک و راست بهش گفتم اون ماهی یه بارت رو هم نمی خوام گفتم !سخت بود!  ولی گفتم 


 هیچی نگفت ازم خواست دوستای خوبی باشیم و من براش مهم هستم 


حوصله حرفهاش رو نداشتم چون اصل حرفمو زده بودم 


چند دقیقه بعد برگشتم و صندلی خالی که آخرین حرفم رو بهش زده بودم رو نگاه کردم 


با من تا نزدیک تاکسی ها اومد ولی تو راه یکریز با دوست دخترش حرف زد و وقتی رسیدیم به اون گفت یه دقیقه گوشی وبعد با من دست داد وآرام از هم دور شدیم 


آخر شب هم کلی اس ام اس داد از اینکه پشت وپناهتم و از این حرفها و من به سردی جواب دادم 


خلاصه روزها داره میگذره ولی بین خودمون باشه جناب سرترالین ممنونم ......

نظرات 1 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 16:34

سلام مسیح جان

خوشحالم که خوبی
منم یه دوره افسردگی داشتم که هنوزم در حال درمانم و دکترم گفته که به زودی درمان تموم میشه خدا رو شکر خیلی حالم بهتره

واسه شروع کار تا همین چند ماه پیش سرترالین میخوردم خیلی خوبه به خصوص اون اوایل کاملا آروم بودم و خیلی حالم خوب شد ولی رفته رفته بدن بهش عادت میکنه و اون اثر قبل رو نداره و اگه نخوری حالت بد میشه من به دکتر اعصابم که گفتم گفت نگران نباش فقط سر خود قطع نکن دارو رو . الان چند ماهه اونو قطع کرده و داروی جدید خفیف تر بهم داده.


تو این مدت سعی کن همه چی رو به عهده قرص و دارو نزاری و خودت هم تلاش کن مثلا ورزش رو برو حتما دکتر من که خیلی تاکید میکنه رو ورزش . سعی کن رو خودت کار کنی افکار مثبت و رو اعتماد به نفست .
سعی کن انقدر خودتو مشغول کار هات کنی که فرصتی برای فکر کردن به دوست پسرت نداشته باشی به شخصه نظر من اینه که یه دوره با بی محلی کامل باهاش برخورد کن که فکر نکنه محتاجشی و بدونه اون هیچی نیستی حتی اگه لازم میدونی جواب اس هاشو نده .قوی باش و قدت خودت رو باور کن اینکه اگه بخوای میتونی هر نا ممکنی رو ممکن کنی.
این دوست شما به اصطلاح هم خدا رو میخواد و هم خرما یعنی می خواد دختر بازیشو بکنه و از اون طرف شما رو هم داشته باشه که هر وقت فیلش یاد هندوستان کرد بیاد سراغت باهاش جدی تر و قاطع تر باش که بتونه تکلیف خودش و شما رو مشخص کنه .

برات دعا میکنم که قوی و محکم باش و شاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.