روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

روزانه های یک بیمار اختلال جنسی

تکلیف روشن است نمیدانم کیستم !!!

و اما دکتر !!!! نوشته شماره 7


  دیروز رفتم پیش دکتر یه آدم معروف هم اونجا بود که من خیلی تعجب نکردم از اینکه اون رو بعنوان یه بیمار اونجا دیدم دکتر به 


  من گفت تمام دنیات شده این قضیه و این موضوع تمام ذهنت رو اشغال کرده باید دست از این وسواس فکری برداری تا بتونی 


  به راحتی زندگی کنی  


  و من تعجب کردم و باور کردم که داره درست میگه ، شب کلی راز ونیاز با خدا کردم 


  امروز هم خیلی آرومم  برام دعا کنید 


   تا بعد .....

نظرات 2 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 00:10

ببین دوست عزیز من مثل شما نیستم پس هر چقدر هم که سعی بکنم نمی تونم درکت کنم ولی از اونجایی که کاملا بعد از خوندن مطالبتون بهم ریختم و دیدگاهم عوض شد در حد عقل ناقص خودم دوست دارم راهنمایی یا شاید بهتره بگم هو صحبتی کنم
می دونم چیزی که می خوام بگم لنجامش سخته ولی خیلی ها رو میشناسم که اوایل جوانی همسرشون و یا عشقشون رو از دست دادن و تا آخر عمر تنها بودن و رابطه جنسی نداشتن فکر میکنم این مساله برای یه دگرجنس خواه همونقدر سخته که برای یه همجنسگرا .وقتی اونا میتونن چرا شما نتونی.البته حرف من این نیست که تا آخر عمر قید رابطه جنسی رو بزنی من میگم قید رلبطه رو بزن تا زمانی که یکی رو پیدا کنی که ن تنها شریک جنسیت باشه بلکه شریک زندگیت هم باشه شریک غم ها و شادی هات. البتهاین در صورتیه که درمان نشی که به امید خدا به زودی تمایلاتت نرمال میشه و زندگیت هم همینطور. منم تا آخرین مرحله درمانت از طریق همین وبلاگ کنارت میمونم البته اکگه دوست داشته باشی. میدونم حرف زدن در این باره با دیگران خیلی سخته پس من خواننده وبلاگت میشم و مثل یه خواهر برات نظرمو میگم امید وارم قوت قلبی باشم برات که دوره درمانت رو سریع و با موفقیت طی کنی

ممنونم حضورتون و کمکتون رو افتخاری برای خودم میدونم

آزاده شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 23:51

سلام من خیلی اتفاقی سایت دکتر شمشیری رو دیدم و از رو کنجکاوی خوندم و به وبلاگ شما رسیدم

تا قبل از این فرق همجنسگرا ها و همجنس بازها و بچه باز ها رو نمی دونستم و همه رو با یه چشم میدیدم و راستش رو بخوای خیلی بدم میومد ازشون و فکر میکردم که از رو تنوع طلبی و هوس دنبال رابطه های اینچنینی هستن
امروز که مطالب سایت رو خوندم و همینطور وبلاگ شما دلم خیلی گرفت برای اینکه میدیدم همتون چقدر از این موضوع در عذابید وچقدر جامعه بهتون صدمه زده.تازه فهمیدم که شماها هم مثل ما احساس دارید و قلب دارید و این قلب شکستنیه و متاسفانه ما مردم خودخواه ایران با شماها مثل انسان برخورد نمیکنیم و تحقیر و توهین میکنیم .من از خدا میخوام منو ببخشه به خاطر نگاه بدی که به این قضیه داشتم.درمورد شما دوست عزیز نویسنده وبلاگ هم باید بگم بعد از خوندن نوشته هات بغض کردم.شما دنبال یه رابطه سالم و عاطفی هستید که بالاخره در کنارش روابط جنسی هم نیاز طبیعی شماس هشت سال با کسی بودید که حالا اون کس شما رو فقط به خاطر مرد بودنت کنار گذاشته دلت شکسته و هنوز نتونستی فراموشش کنی .حالا بعد از نامردی که در حقت کرده داره با کلی منت پیشنهاد ماهی یه بار رو بهت میده ولی مطمعن باش این آدم حتی خودشم دوست نداره .خواهش میکنم نزار بیشتر از این بهت صدمه بزنه. تو رابطه های دختر و پسری هم از این جور نارو زدن ها کم نداریم . اگه واقعا نمی خوادت بهش التماس نکن و خودت کوچیک نکن خواهی جهان در کف اقبال تو باشد خواهان کسی باش که خواهان تو باشد باهات حرف زیاد دارم اینجا احتمالا جا نشه توکامنت بعد مینویسم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.